Menú

L'escola

Benvinguts a l’Escola Galí Bellesguard. Acabem d’estrenar el nom, però acumulem ja gairebé setanta anys d’història. Per a nosaltres és un plaer rebre-us a casa nostra.

En aquesta casa estimem l’ofici de mestre, que és el nostre, i el posem al servei de totes les famílies que ens confien l’ensenyament dels seus fills.

La nostra passió és ensenyar. Ens dediquem a procurar la millor formació acadèmica i humana per a tots els nostres alumnes.

El nostre compromís és la innovació conscient. Encomanem als nens i nenes les ganes d’aprendre, sense deixar mai ningú enrere.

Som la Forest School de Barcelona. Situats dins la ciutat i a tocar de la Serra de Collserola, per a nosaltres el bosc i la muntanya són una aula més on anar a conèixer la natura, viure-la amb tots els sentits en primera persona i aprendre a estimar-la genuïnament.

Benvinguts a casa nostra! Volem que també sigui la vostra.

 

Xavier Ibáñez Puig
Director general

Qui som?

L’Escola Galí Bellesguard va néixer el curs 1955-56. Fins al curs 2022-2023 se’ns coneixia per l’Escola Sant Gregori. 


Fundada per Jordi Galí i Herrera seguint els principis pedagògics del seu pare, el gran pedagog Alexandre Galí i Coll, durant trenta anys l’escola va ser dirigida i renovada per la filla del fundador, Montserrat Galí i Izard, sobre els mateixos principis d’innovació conscient. Som l’escola dels Galí.


La marca Galí remet a l’obra d’Alexandre Galí i nomena així un compromís doble: amb l’ofici de mestre transmès de generació en generació, i amb la renovació permanent basada en dades objectives. La voluntat d’innovació conscient constitueix el centre de la nostra filosofia pedagògica i l’arrel de tot el nostre projecte educatiu de centre.


El nom Bellesguard ens situa en el mapa, en un sentit literal, perquè ens trobem en la cruïlla dels carrers Bellesguard i Carles Riba de Barcelona, però també en un sentit simbòlic, ja que la torre de Bellesguard, ben propera a nosaltres, evoca la figura de Martí l’Humà i, d’aquesta manera, la clara vocació humanista que ens defineix.


El nom Galí Bellesguard dona, per tant, a qui vulgui venir a coneixe’ns, les nostres coordenades: el que hem estat, el que som i el que volem ser.


El nostre ideari

1.

Ens proposem cooperar amb les famílies en l’educació dels alumnes que ens són confiats.

2.

La nostra tasca docent es basa en els principis de renovació pedagògica de Maria Montessori i d’Alexandre Galí.

3.

Fidels a aquests principis, renovem contínuament la pràctica docent a partir de la mesura objectiva del treball escolar, amb un compromís d’innovació conscient.

4.

Som una escola catalana oberta al món i atenta als grans reptes socials i mediambientals amb què s’enfronta la humanitat avui dia.

5.

Treballem perquè cada alumne es formi una personalitat sòlida a fi d’adquirir una bona formació humanística, en solidaritat amb les generacions passades, presents i futures.

6.

Afirmem per principi el potencial i les possibilitats de millora de tots i cadascun dels nostres alumnes. Donem una formació d’alt nivell per a tots ells i ens comprometem en la integració dels alumnes amb necessitats educatives especials.

7.

Treballem perquè els alumnes adquireixin una adequada formació de la intel·ligència: autonomia, hàbits i mètodes de treball, disciplina i goig en l’estudi, rigor científic, curiositat, amplitud de mires, esperit d’observació i capacitat crítica.

8.

Treballem igualment perquè els alumnes adquireixen una adequada formació de la sensibilitat i la creativitat a través de les disciplines artístiques, amb especial atenció a la formació musical.

9.

Considerem essencial per a la formació dels nostres alumnes que cada noi i cada noia descobreixi i cultivi totes les dimensions de la vida humana, inclosa l’espiritual.

10.

Convençuts que el contacte amb la natura forma part d’aquesta formació integral, compartim la filosofia de la Forest School  i ens constituïm com a Escola del Bosc.

Els nostres valors

Ganes d'aprendre

Les ganes d’aprendre defineixen el docent genuí.

Només perquè és un etern aprenent , el docent pot ser un bon model per als seus alumnes.

Però una de les propietats de les ganes d’aprendre és que es contagien. Com més coses sabem, més coses volem
saber.

Fer descobrir el goig de comprendre i de saber als alumnes, despertar i alimentar en ells l’alegria i les ganes d’aprendre, és la vocació que defineix la nostra escola.

Llibertat d'esperit

La llibertat d’esperit és llibertat de pensament i amplitud de mires.

La llibertat d’esperit et permet ser una persona crítica, amb criteris propis, però al mateix temps oberta a les opinions, les maneres de ser i les maneres de viure dels altres.

És el contrari de la rigidesa i el dogmatisme, però també de la inconsistència i la indiferència.

La llibertat d’esperit és una actitud, una manera d’estar en el món: l’actitud que et permet tenir una relació sana, lliure i positiva amb el món, amb tu mateix i amb els altres.

Respecte

Respectar una persona, o respectar una cosa, significa aturar-se a mirar-la, parar-hi atenció, mirar per ella (etimològicament respectar significa “mirar –spectare– dues vegades –re-”).

Fonamental en l’estudi, l’atenció és també una manera de no apressar-se, de no veure’s arrossegat per la inèrcia o per la pressió del temps, una manera d’entretenir-se en les coses i en les persones, d’estar per elles.

Educar en el respecte i l’atenció és, també, educar la sensibilitat per aprendre a distingir les coses nobles de les vulgars, les coses boniques de les lletges, les coses saludables de les tòxiques.

Honestedat

La persona honesta no comet frau, no és tramposa, no enganya.

No és possible fer-ho sempre tot bé, però la persona honesta no s’amaga, sinó que té el coratge de reconèixer els seus errors i provar de fer-ne esmena.

La persona honesta sap de les pròpies febleses i per això és ponderada a l’hora de jutjar els altres. L’honestedat és el que defineix la persona íntegra.

Rigor

El rigor és l’amor per la feina ben feta, l’ambició sana que et porta a fer les coses bé i a valorar l’esforç dedicat a les coses que valen la pena.

El rigor no exigeix la perfecció, sinó la reflexió i l’examen que et permet provar de donar la millor versió de tu mateix i millorar el món.

Una persona que fa les coses amb rigor és una persona responsable i autònoma, una persona fiable.

Sensibilitat

Sensibilitat no és el mateix que emotivitat.

Les emocions ens mouen, ens arrosseguen. La sensibilitat, en canvi, és una mena de brúixola moral. És la capacitat de distingir la bellesa de la lletjor, la bondat de la maldat, la justícia de la injustícia.

La sensibilitat no s’oposa a racionalitat, sinó que proporciona un criteri per a poder pensar bé. El bon gust té així, per a nosaltres, una significació doble, estètica i ètica.

Entusiasme

L’entusiasme és l’actitud del qui es lliura en cos i ànima a una activitat o a una causa.

La persona entusiasta es dona generosament a allò que practica perquè ho viu com alguna cosa digna de ser practicada.

L’entusiasme és el senyal de l’amor a les coses a les quals un dedica la seva vida; i és, per tant, un senyal d’amor a la vida.

Volem despertar en els nostres alumnes l’amor genuí pel món comú i per una o altra disciplina, perquè les seves vides s’omplin de sentit d’una manera natural i arrelada a les coses concretes de la vida de cada dia.

Es tracta de fer-los “tocar de peus a terra i volar” (Alexandre Galí), de compartir amb ells, i encomanar-los, les ganes de viure.

El nostre equip

L'equip directiu

Director General:

Xavier Ibáñez Puig

Directora d’Educació Infantil:

Marta Marín Aparicio

Directores de Primària:

Bibiana Ruestes Montagut (1r, 2n i 3r)
Isabel Olóndriz de Moragas (4t, 5è i 6è)

Director de Secundària
(ESO i Batxillerat):

Xavier Ibáñez Puig

Cap d’Estudis de Secundària:

Pau Torcal Sirera

Director de l’Escola de Música:

Pau Torcal Sirera

Caps de seminari i coordinadors

Cap del seminari de Llengua:

Abel Ramon Vidal

Cap del seminari de Matemàtiques:

David Virgili Correas

Cap del seminari d’Anglès:

Marta Riba Singla

Cap del seminari de Socials i Filosofia:

Pablo Sandoval Villarroel

Cap del seminari de Ciències:

Begoña Vendrell Simón

Cap de la SIEI

Mar Jiménez de Miguel

Coordinadora d’Innovamat:

Cecília Calvo Pesce

Coordinadora de la Forest School:

Begoña Vendrell Simón

Coordinador de les PAU i Orientador:

Lluís Sarri Capdevila

Coordinador d’activitats extraescolars:

Javier Rebollo Izquierdo

El personal docent

El personal docent

Mestres generalistes d'Educació Infantil (tutores)

Montse Benavent Bañuls
Magisteri
Postgrau en Psicomotricitat

Mari García Domínguez
Magisteri

Marta Marín Aparicio
Llicenciada en Pedagogia

Mireia Maristany Daunert
Magisteri

Carme Pedrazas Gallart
Magisteri

Cristina Soriano Marfà
Magisteri (Anglès)

Montse Benavent Bañuls
Magisteri
Postgrau en Psicomotricitat

Mari García Domínguez
Magisteri

Marta Marín Aparicio
Llicenciada en Pedagogia

Mireia Maristany Daunert
Magisteri

Carme Pedrazas Gallart
Magisteri

Cristina Soriano Marfà
Magisteri (Anglès)

Mestres generalistes de Primària (tutors i tutores)

Òscar Amaya Gallén
Magisteri (Educació Física)

Laia Bassols Estapé
Magisteri

Mariona Bragulat de Odriozola
Magisteri

Albert Canals González
Magisteri (Educació Física)

Berta Candell i Vilardaga
Magisteri

Yolanda Casanovas Crespí
Magisteri
Llicenciada en Psicopedagogia

Patrícia Céspedes Busqué
Magisteri

Anna Novella Segarra
Magisteri
Formació en Artteràpia

Bibiana Ruestes Montagut
Magisteri

Violeta Sagalés Roig
Magisteri
Títol Superior en Direcció de fotografia i operadora de càmera

Gualbert Vargas Gómez
Magisteri
Llicenciat en Pedagogia

Òscar Amaya Gallén
Magisteri (Educació Física)

Laia Bassols Estapé
Magisteri

Mariona Bragulat de Odriozola
Magisteri

Albert Canals González
Magisteri (Educació Física)

Berta Candell i Vilardaga
Magisteri

Yolanda Casanovas Crespí
Magisteri
Llicenciada en Psicopedagogia

Patrícia Céspedes Busqué
Magisteri

Anna Novella Segarra
Magisteri
Formació en Artteràpia

Bibiana Ruestes Montagut
Magisteri

Violeta Sagalés Roig
Magisteri
Títol Superior en Direcció de fotografia i operadora de càmera

Gualbert Vargas Gómez
Magisteri
Llicenciat en Pedagogia

Especialistes d'Infantil i Primària

Raquel Carrón Mata
Magisteri (Anglès)
Anglès

Carla de la Moga Clement
Magisteri
Psicomotricitat

Paula Fernández Muro
Filologia anglesa i Música
Anglès

Ana Giménez Cervera
Magisteri (Música)
Grau mitjà de viola
Música

Júlia Guerrero Torra
Llicenciada en Filologia francesa
Llengua i literatura catalanes i Llengua francesa

Lluïsa-Rosa Lucas Besora
Pedagogia musical
Professora de piano
Música

Isabel Massaneda Drets
Llicenciada en Filologia Anglesa
Anglès

Marta Mestre Bruix
Llicenciada en Humanitats i Postgrau en Disseny l’elements gràfics d’EINA
Plàstica i Disseny per ordinador

Isabel Olóndriz de Moragas
Magisteri (Ciències Humanes)
Especialista en pertorbacions del llenguatge i l’audició
Català i Socials

Núria Pociello Aymà
Geografia i Història i Magisteri
Socials

Josep Pujol Cardenal
Magisteri. Doctor en Història contemporània
Cultura i tradició i Castellà

Eva Roquet Abenoza
Llicenciada en Filologia Clàssica
Català, Castellà, Grec i Llatí

Vanessa Sala Roquet
Titulada en Art Dramàtic i Formació de l’Actor per l’escola Nancy Tuñón-Jordi Oliver.
Teatre

Begoña Vendrell Simón
Biologia i Antropologia Cultural
Forest School

Raquel Carrón Mata
Magisteri (Anglès)
Anglès

Carla de la Moga Clement
Magisteri
Psicomotricitat

Paula Fernández Muro
Filologia anglesa i Música
Anglès

Ana Giménez Cervera
Magisteri (Música)
Grau mitjà de viola
Música

Júlia Guerrero Torra
Llicenciada en Filologia francesa
Llengua i literatura catalanes i Llengua francesa

Lluïsa-Rosa Lucas Besora
Pedagogia musical
Professora de piano
Música

Isabel Massaneda Drets
Llicenciada en Filologia Anglesa
Anglès

Marta Mestre Bruix
Llicenciada en Humanitats i Postgrau en Disseny l’elements gràfics d’EINA
Plàstica i Disseny per ordinador

Isabel Olóndriz de Moragas
Magisteri (Ciències Humanes)
Especialista en pertorbacions del llenguatge i l’audició
Català i Socials

Núria Pociello Aymà
Geografia i Història i Magisteri
Socials

Josep Pujol Cardenal
Magisteri. Doctor en Història contemporània
Cultura i tradició i Castellà

Eva Roquet Abenoza
Llicenciada en Filologia Clàssica
Català, Castellà, Grec i Llatí

Vanessa Sala Roquet
Titulada en Art Dramàtic i Formació de l’Actor per l’escola Nancy Tuñón-Jordi Oliver.
Teatre

Begoña Vendrell Simón
Biologia i Antropologia Cultural
Forest School

ESO i Batxillerat -
Seminari de Llengua i Literatura

Jezabel Koch
Doctora en Literatura medieval
Castellà i Literatura castellana

Isabel Olóndriz de Moragas
Magisteri (Ciències Humanes)
Especialista en pertorbacions del llenguatge i l’audició
Català i Socials

Abel Ramon Vidal
Llicenciat en Humanitat
Català, Castellà, Ètica i Literatura catalana i castellana

Eva Roquet Abenoza
Llicenciada en Filologia Clàssica
Català, Castellà, Grec i Llatí

Vanessa Sala i Roquet
Llicenciada en Filologia i Literatura Anglesa
Anglès, Ètica i Literatura Universal

Pablo Sandoval Villarroel
Doctor en Filosofia
Castellà, Grec, Llatí i Filosofia

Lluís Sarri Capdevila
Llicenciat en Filologia Catalana i Filologia Hispànica
Català i Literatura Catalana

Jezabel Koch
Doctora en Literatura medieval
Castellà i Literatura castellana

Isabel Olóndriz de Moragas
Magisteri (Ciències Humanes)
Especialista en pertorbacions del llenguatge i l’audició
Català i Socials

Abel Ramon Vidal
Llicenciat en Humanitat
Català, Castellà, Ètica i Literatura catalana i castellana

Eva Roquet Abenoza
Llicenciada en Filologia Clàssica
Català, Castellà, Grec i Llatí

Vanessa Sala i Roquet
Llicenciada en Filologia i Literatura Anglesa
Anglès, Ètica i Literatura Universal

Pablo Sandoval Villarroel
Doctor en Filosofia
Castellà, Grec, Llatí i Filosofia

Lluís Sarri Capdevila
Llicenciat en Filologia Catalana i Filologia Hispànica
Català i Literatura Catalana

ESO i Batxillerat -
Seminari de Matemàtiques

Marc Caelles Vidal
Graduat en Matemàtiques UB – premi al millor expedient
Matemàtiques

Cecília Calvo Pesce
Matemàtica. Doctora en Didàctica de les Matemàtiques.
Matemàtiques

Laura Castaño Coral
Graduada en Economia
Matemàtiques, Economia, Empresa

Fernando Raimúndez de la Calle
Graduat en Bioquímica
Matemàtiques, Química i Biologia

Èric Seró Cardona
Graduat de Física i Músic
Matemàtiques i Física

David Virgili Correas
Llicenciat en Matemàtiques i investigador
Matemàtiques

Marc Caelles Vidal
Graduat en Matemàtiques UB – premi al millor expedient
Matemàtiques

Cecília Calvo Pesce
Matemàtica. Doctora en Didàctica de les Matemàtiques.
Matemàtiques

Laura Castaño Coral
Graduada en Economia
Matemàtiques, Economia, Empresa

Fernando Raimúndez de la Calle
Graduat en Bioquímica
Matemàtiques, Química i Biologia

Èric Seró Cardona
Graduat de Física i Músic
Matemàtiques i Física

David Virgili Correas
Llicenciat en Matemàtiques i investigador
Matemàtiques

ESO i Batxillerat -
Seminari de Llengües estrangeres

Elisenda Amado Anglí
Llicenciada en Filologia francesa
Francès i Literatura francesa

Cristina Bonastre Riu
Llicenciada en Filologia anglesa
Anglès

Jorge Garnica Caseres
Llicenciat en Filologia Anglesa i Jazz
Anglès

Júlia Guerrero Torra
Llicenciada en Filologia francesa
Català, Francès i Literatura francesa

Isabel Massaneda Drets
Llicenciada en Filologia anglesa
Anglès

Marta Riba Singla
Graduada en Estudis Anglesos
Ètica i Anglès

Vanessa Sala i Roquet
Llicenciada en Filologia i Literatura Anglesa
Ètica, Anglès i Literatura Universal

Elisenda Amado Anglí
Llicenciada en Filologia francesa
Francès i Literatura francesa

Cristina Bonastre Riu
Llicenciada en Filologia anglesa
Anglès

Jorge Garnica Caseres
Llicenciat en Filologia Anglesa i Jazz
Anglès

Júlia Guerrero Torra
Llicenciada en Filologia francesa
Català, Francès i Literatura francesa

Isabel Massaneda Drets
Llicenciada en Filologia anglesa
Anglès

Marta Riba Singla
Graduada en Estudis Anglesos
Ètica i Anglès

Vanessa Sala i Roquet
Llicenciada en Filologia i Literatura Anglesa
Ètica, Anglès i Literatura Universal

ESO i Batxillerat -
Seminari de Ciències naturals i experimentals

Francesc Blasi Perujo
Llicenciat en Ciències Físiques
Física i Tecnologia

Fernando Raimúndez de la Calle
Graduat en Bioquímica
Matemàtiques, Química i Biologia

Violeta Saló Rocamora
Llicenciada en Biologia
Naturals, Biologia i Tecnologia

Eugènia Santacana Verdet
Arquitecta
Dibuix tècnic

Èric Seró Cardona
Graduat en Física i Músic
Física, Matemàtiques i Programació

Josep Serrarols Viñas
Llicenciat en Ciències Biològiques i Alpinista
Naturals i Biologia

Begoña Vendrell Simón
Llicenciada en Biologia i Antropologia Cultural
Biologia, Geologia i Forest School

Francesc Blasi Perujo
Llicenciat en Ciències Físiques
Física i Tecnologia

Fernando Raimúndez de la Calle
Graduat en Bioquímica
Matemàtiques, Química i Biologia

Violeta Saló Rocamora
Llicenciada en Biologia
Naturals, Biologia i Tecnologia

Eugènia Santacana Verdet
Arquitecta
Dibuix tècnic

Èric Seró Cardona
Graduat en Física i Músic
Física, Matemàtiques i Programació

Josep Serrarols Viñas
Llicenciat en Ciències Biològiques i Alpinista
Naturals i Biologia

Begoña Vendrell Simón
Llicenciada en Biologia i Antropologia Cultural
Biologia, Geologia i Forest School

ESO i Batxillerat -
Seminari de Ciències socials i Filosofia

Laura Castaño Corral
Llicenciada en Economia
Economia, Empresa i Matemàtiques

Xavier Ibáñez Puig
Doctor en Filosofia
Ètica i Filosofia

Pau Moncho Jiménez
Llicenciat en Història
Història

David Muñoz López
Llicenciat en Història i en Filosofia
Socials, Història i Filosofia

Núria Pociello Aymà
Magisteri i Llicenciada en Geografia i Història
Socials

Pablo Sandoval Villarroel
Doctor en Filosofia (Sorbona)
Grec, Llatí, Castellà, Ètica i Filosofia

Pau Torcal Sirera
Llicenciat en Història i en Flauta
Música i Socials

Laura Castaño Corral
Llicenciada en Economia
Economia, Empresa i Matemàtiques

Xavier Ibáñez Puig
Doctor en Filosofia
Ètica i Filosofia

Pau Moncho Jiménez
Llicenciat en Història
Història

David Muñoz López
Llicenciat en Història i en Filosofia
Socials, Història i Filosofia

Núria Pociello Aymà
Magisteri i Llicenciada en Geografia i Història
Socials

Pablo Sandoval Villarroel
Doctor en Filosofia (Sorbona)
Grec, Llatí, Castellà, Ètica i Filosofia

Pau Torcal Sirera
Llicenciat en Història i en Flauta
Música i Socials

Educació Visual i Plàstica i Educació Física

Marta Mestre Bruix
Llicenciada en Humanitats i Postgrau en Disseny l’elements gràfics d’EINA
Plàstica i Disseny per ordinador

Javier Rebollo Izquierdo
Llicenciat en INEFC
Educació física

Sílvia Saula Martín
Llicenciada en Belles Arts i Comunicació Audiovisual
Plàstica, Comunicació Audiovisual i Dibuix artístic

Marta Mestre Bruix
Llicenciada en Humanitats i Postgrau en Disseny l’elements gràfics d’EINA
Plàstica i Disseny per ordinador

Javier Rebollo Izquierdo
Llicenciat en INEFC
Educació física

Sílvia Saula Martín
Llicenciada en Belles Arts i Comunicació Audiovisual
Plàstica, Comunicació Audiovisual i Dibuix artístic

Biblioteca, comunicació i SIEI

Eva Miraball Monzón
Llicendiada en Bibliotecoeconomia
Bibliotecària

Sílvia Saula Martín
Llicenciada en Belles Arts
Comunity manager

Anna Gómez Pastor
Diplomada en logopèdia
Logopeda

Mar Jiménez de MIguel
Psicòloga
Coordinadora SIEI

Marta de Gispert Uriach
Magisteri
Mestra de suport SIEI

Meritxell Recasens Sas
Magisteri
Mestra de suport SIEI

Nuri Redondo Patón
Magisteri
Mestra de suport SIEI

Fina Villar Vila
Magisteri
Mestra de suport SIEI

Eva Miraball Monzón
Llicendiada en Bibliotecoeconomia
Bibliotecària

Sílvia Saula Martín
Llicenciada en Belles Arts
Comunity manager

Anna Gómez Pastor
Diplomada en logopèdia
Logopeda

Mar Jiménez de MIguel
Psicòloga
Coordinadora SIEI

Marta de Gispert Uriach
Magisteri
Mestra de suport SIEI

Meritxell Recasens Sas
Magisteri
Mestra de suport SIEI

Nuri Redondo Patón
Magisteri
Mestra de suport SIEI

Fina Villar Vila
Magisteri
Mestra de suport SIEI

Escola de Música

Maria Aguilera Ávila
Música i Musicoteràpia
Guitarra, instruments de corda polsada i musicoteràpia

Víctor Bausà Gómez
Llicenciat  ***
Saxo, clarinet i conjunts

Marta Boixader Coromina
Llicenciada  ***
Sensibilització musical

Mònica Cubero Martínez
Llicenciada  ***
Piano

Marta García Toledo
Llicenciada ***
Piano

Julio Hermida Rodríguez
Llicenciat  ***
Piano, cant, coral i Creativitat musical

Frederic Ibáñez Vidal
Interpretació de Música Clàssica i Contemporània
Violí i orquestra

Pere Iniesta Terré
Llicenciat  ***
Bateria i guitarra elèctrica

 

Héctor Jaca Ortiz
Grau  ***
Guitarra

Lluïsa-Rosa Lucas Besora
Pedagogia musical i Piano
Piano

Joao Rodrigues Vieira
Grau ***
Bateria i Creativitat musical

Clàudia Romaní Raventós
Grau  ***
Violoncel i orquestra

Pau Savall Blanchar
Grau  ***
Saxo i clarinet

Pau Torcal Sirera
Història i Flauta
Flauta i conjunts

Maria Aguilera Ávila
Música i Musicoteràpia
Guitarra, instruments de corda polsada i musicoteràpia

Víctor Bausà Gómez
Llicenciat  ***
Saxo, clarinet i conjunts

Marta Boixader Coromina
Llicenciada  ***
Sensibilització musical

Mònica Cubero Martínez
Llicenciada  ***
Piano

Marta García Toledo
Llicenciada ***
Piano

Julio Hermida Rodríguez
Llicenciat  ***
Piano, cant, coral i Creativitat musical

Frederic Ibáñez Vidal
Interpretació de Música Clàssica i Contemporània
Violí i orquestra

Pere Iniesta Terré
Llicenciat  ***
Bateria i guitarra elèctrica

 

Héctor Jaca Ortiz
Grau  ***
Guitarra

Lluïsa-Rosa Lucas Besora
Pedagogia musical i Piano
Piano

Joao Rodrigues Vieira
Grau ***
Bateria i Creativitat musical

Clàudia Romaní Raventós
Grau  ***
Violoncel i orquestra

Pau Savall Blanchar
Grau  ***
Saxo i clarinet

Pau Torcal Sirera
Història i Flauta
Flauta i conjunts

El personal no docent

Cels Arnao Garcia
Informàtic i Responsable de protecció de dades

Sílvia Díez Peralta
Comptable i Cap d’Administració

Angi Hernández Corona
Secretària Pedagògica

Olga Muñoz Duque
Recursos humans

Clara Novella Segarra
Secretària d’atenció al públic i Secretària de l’Escola de Música

Raquel Ocaña Molina
Secretària d’atenció al públic

Santi Pla Sanglas
Manteniment

Ricardo Salguero Bernal
Cap de manteniment

El personal no docent

Cels Arnao Garcia
Informàtic i Responsable de protecció de dades

Sílvia Díez Peralta
Comptable i Cap d’Administració

Angi Hernández Corona
Secretària Pedagògica

Olga Muñoz Duque
Recursos humans

Clara Novella Segarra
Secretària d’atenció al públic i Secretària de l’Escola de Música

Raquel Ocaña Molina
Secretària d’atenció al públic

Santi Pla Sanglas
Manteniment

Ricardo Salguero Bernal
Cap de manteniment

AFA

L’AFA és l’Associació de FAmílies de l’escola.


Les activitats principals de l’AFA són:

– Organitzar la Festa de Benvinguda i la Festa de Carnestoltes.

– Organitzar un cicle de conferències per a totes les famílies de l’escola sobre temes relacionats amb l’actualitat d’infants i adolescents i l’educació.

– Oferir als socis de l’AFA i gestionar el servei Compartim de reutilització de llibres.


La seva junta de govern té la composició següent:


President:

Cristian Gago Caballero

Secretària:

Meritxell Llòria Llauradó

Tresorera:

Carmen Barnils Puigvert

Community Manager:

Sabrina Sphere

Contacte: afa@galibellesguard.cat

Fundació sant gregori

La Fundació Sant Gregori és la propietària de l’escola.


La seva funció és vetllar per la continuïtat del projecte d’escola:

– Garantir el respecte de l’ideari de l’escola.

– Elaborar plans estratègics de millora.

– Fer el seguiment de la direcció.

– Supervisar la gestió econòmica.


El seu òrgan de govern és el Patronat, que actualment té la composició següent:


Secretari no patró:

Xavier Ibáñez Puig

Vocals:

Albert Alsina Álvarez
Joan Manuel Aparicio Puiggròs
Maria Elena Marzo García
Isahac Oliver Ponce
Diana Porrata Bonnin

Vicepresident:

Nicolau Victorino Brosa Carulla

President:

Montserrat Galí i Izard

L'escola en documents

Projecte lingüístic

Pendent

Pla digital

Pendent

Entitats col·laboradores